Vi utvikler visuell profil og web for ny POS aktør som kan skryte av Bohus og Elkjøp på sin kundeliste.
Tusen takk til EINR og Per Atle Steinsland med oppdraget i utforming av visuell profil for POSBE. Kort fortalt så er POSBE en slank POS løsning som hviler på smarte skyløsninger. Den kan koble seg på eksisterende teknologier fra SAP, Microsoft, Oracle eller andre kjente backend løsninger. Og flere av kundene ser opptil 75% reduksjon i driftskostnader etter skiftet. Det gir videre et sentralisert "falkeblikk" over produkt, kunde og priser. Nettsiden fikk "Best innovation", "Best UI", "Best UX" og "Special Kudos" 29. juli 2020.
Navnet POSBE spiller på opphavet: Point of Service by EINR. Og linken mot "possibility" er sterk i navnetrekket. Logo symboliserer en digitalisering av kassesystem (POS) hvor "B" viser prosess og link mot sky / cloud.
Websiden er designet i Figma og utviklet med verdens enkleste CMS i form av Webflow. Klikk, rediger, publiser.